Rujána

Na podzim poslední roky vyrážíme někam za teplem 😉 Jezdíme většinou o podzimních prázdninách, ale letos jsme se rozhodli odjet už v září 🙂

Panička už dlouho chce do Chorvatska, pro nás tam nebude už tolik teplo ale pořád bude teplo se ještě ohřát a prostě si odpočinout. Bohužel nás vypeklo počasí. Hlásili deštivo a co v dešti dělat že 🙁

Varianta byla jet ještě do Itošky k Lado di Garde, ale tam to taky nevypadalo růžově. Nakonec se rozhodlo podle počasí. Prostě, kde nebude pršet, tam jedem a na Rujánu jsme se podívat chtěli už dlouho 🙂

Odjeli jsme v pátek a cestou jsme přespali u Tropicalu pod Berlínem na parkovišti. Moc se nám nechtělo hledat nějaká lepší spací místa.

V sobotu dopoledne jsme jeli dál na sever a odpoledne jsme dorazili k moři. Přejížděli jsme po velkém mostě Rügenbrücke na ostrov Rujána a při přejezdu jsme viděli most ještě pod ním. My a ty technické památky. Takže jsme se vrátili na ten spodní most. Ten byl zrovna zvednutý a projížděli lodě.

A tak jsme se vrátili i do města. Měli jsme čas a nikam jsme nepospíchali 🙂

Prolezli jsme město a v přístavu jsme koupili rybičky. To Vám byla lahoda. Akorát toho bylo málo. To prostě u nás takhle dobrý neuděláš. Byla dělba, všichni dostali svůj kousek 😉

Po prohlídnutí města a nadlábnutí jsme ten most nakonec přejeli a byli jsme na Rujáně 🙂 Dojeli jsme do Seedorfu, kde byl v přístavu stellplatz a tam jsme zůstali. Když někam dorazíme, tak si prohlídneme okolí 🙂

Další den jsme prozkoumávali všechny zátoky 😀

Podívali jsme se do Klein Zicker, pak jsme zajeli do městečka Göhren. Tam jsme okoukli i parní mašinu, která odjížděla 😉

A pak do města Sellin. Na to, že už byl podzim, tak tu bylo hodně lidí. Přijdete si tu jako v lázeňském městečku. My se zašli podívat na pobřeží na Seebrücke Sellin – to je restaurace na molech a vzadu je něco jako ponorka, říkají tomu gondola. Vlezete dovnitř a ono to s Vámi sjede pod moře – TauchGondel

V podvečer jsme dojeli do Sassnitzu a tady nakoupili další ryby 😀

A frčelo se dál na sever, místo na spaní jsme našli v přístavu na stellplatzu v Hafen Glowe

a k večeři byly zase ryby 😀 a byli jsme se podívat, v čem to ty ryby udí 😉

Další den jsme se svezli i trajektem z NordSeite. A protože se kazilo počasí 🙁 tak jsme se vrátili zpět na pevninu a dojeli až do Wiecker. Tady jsme si udělali procházku a koukli se na Klappbrücke – zvedací most

V podvečer jsme dojeli až na hranice Německa a Polska. Stellplatz jsme našli na německé straně, zaparkovali bydlika a frčeli si prohlédnout další místa a ještě se vykoupat v moři 🙂

Ráno jsme se probudili do deště 🙁 tak jsme se sbalili a jeli dom.